ویدئوهای آموزشی سامانه LMS ابری YeKClass

  • بخش استاد

تنظیمات اولیه

آموزش فعال کردن میکروفن


در کلاس‌های ویدئویی یک کلاس برای جلوگیری از ایجاد صدا و نویز در کلاس، میکروفن به صورت پیش فرض برای تمامی کاربران غیرفعال است در این ویدئو آموزشی به نحوه فعال کردن میکروفن توسط استاد پرداخته شده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.yekclass.com مراجعه نمایید.

آموزش ساختن کلاس ویدئویی


یک مرکز آموزش یا مدرسه مجازی در کنار همه امکاناتی همچون، برگزاری آزمون، ارسال تکالیف و نمره‌دهی و... باید بتواند کلاس‌های خود را بصورت مجازی نیز برگزار کند. در این ویدئو آموزشی به ساخت کلاس ویدئویی و دسترسی‌ها و امکانات موجود در یک کلاس ویدئویی نظیر تعیین مدت زمان برگزاری کلاس، بارگذاری فایل و ... پرداخته شده است.

آموزش تنظیمات کلاس ویدئویی


در کلاس ویدئویی استاد می‌تواند برای مدیریت کردن کلاس اشتراگ گذاری میکروفن، دوربین و ... از دانش پذیران بگیرد. در این ویدئو آموزشی به تنظیمات کلاس ویدئویی در سامانه یک کلاس توسط استاد پرداخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.yekclass.com مراجعه نمایید.

آزمون‌ها

آموزش برگزاری آزمون در YekClass


ایجاد یک آزمون فرآیند دو مرحله ای می‏‌باشد. در مرحله اول شما آزمون را ایجاد کرده و تنظیمات آن را اعمال می‏‌کنید. در مرحله دوم سوالات را طرح می‌‏کنید. در این ویدئو آموزشی به ساخت آزمون و تنظیمات آن پرداخته شده است.

آموزش ساختن آزمون(چندگزینه‌ای)


درست کردن یک آزمون شامل مراحل اضافه کردن سوالاتی جدید و یا استخراج از یک بانک سوال، سازماندهی آن در صفحات و مشخص کردن نمره برای آنها می‌‏باشد. در این ویدئو آموزشی به ساخت آزمون چند گزینه‌ای پرداخته شده است.

آموزش ساختن آزمون جواب کوتاه


ساختن یک آزمون جواب کوتاه شامل مراحل اضافه کردن سوالاتی جدید و یا استخراج از یک بانک سوال، سازماندهی آن در صفحات و مشخص کردن نمره برای آنها می‏‌باشد. در این ویدئو آموزشی به ساخت آزمون جواب کوتاه پرداخته شده است.

آموزش ساختن آزمون(تشریحی)


درست کردن یک آزمون شامل مراحل اضافه کردن سوالاتی جدید و یا استخراج از یک بانک سوال، سازماندهی آن در صفحات و مشخص کردن نمره برای آنها می‏‌باشد. در این ویدئو آموزشی به ساخت آزمون تشریحی پرداخته شده است.

آموزش نمره‌دهی برای سوالات تشریحی


در سامانه یک کلاس برای نمره دادن به سوالات تشریحی استاد باید به صورت دستی نمره را به دانش آموز تخصیص دهد. در این ویدئو آموزشی به چگونگی نمره دادن به سوالات تشریحی پرداخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.yekclass.com مراجعه نمایید.

آموزش ساختن آزمون (صحیح و غلط)


درست کردن یک آزمون شامل مراحل اضافه کردن سوالاتی جدید و یا استخراج از یک بانک سوال، سازماندهی آن در صفحات و مشخص کردن نمره برای آنها می‏‌باشد. در این ویدئو آموزشی به ساخت آزمون صحیح/غلط پرداخته شده است.

تکالیف

آموزش ایجاد تکلیف در YekClass


فعالیت تکلیف به یک استاد این امکان را می‌دهد تا وظایفی را به عهده شاگردان بگذارد و کارهای انجام شده را جمع آوری کند و در نهایت نمره و بازخورد خود را در اختیار شاگردان بگذارد. در این ویدئو آموزشی به نحوه ساخت تکلیف پرداخته شده است.

حضور و غیاب

آموزش حضور و غیاب در YekClass


در این ویدئوی آموزشی به نحوه ساخت فعالیت حضور و غیاب پرداخته شده است. اساتید می توانند جلسات خود را در سامانه ایجاد کنند و حضور و غیاب دانش پذیران را به صورت دستی ثبت کنند.

بارگذاری فایل

آموزش ایجاد پوشه و فایل


در سامانه یک کلاس می‌توان فایل‌های مختلف را به صورت پوشه و یا فایل‌های جدا از هم بارگزاری کرد در این ویدئویی آموزشی به نحوه ایجاد پوشه و فایل پرداخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.yekclass.com مراجعه نمایید.